ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017.07.01.
Jelen ÁSZF a 4WD Profi Shop Kft. (a továbbiakban Vállalkozás) által üzemeltetett kutsnake-hungary.hu weboldalon található webáruházban elérhető online termékértékesítési szolgáltatás Fogyasztók által használatának feltételeit tartalmazza.
Jelen ÁSZF a Vállalkozás valamennyi, a kutsnake-hungary.hu weboldalon lévő webáruházában található termékének webáruházban történő megvásárlására vonatkozik.
A Fogyasztó jelen webáruház használatával elfogadja és magára nézve kötelező erejűnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket.
A Fogyasztó regisztrációját kérésre töröljük. A számlázás miatt az adatok megőrzésre kerülnek, valamint oldalunk analitikát használ, ami nem rögzít személyes adatokat.
A Fogyasztó személyes adatainak kezeléséről az Adatvédelmi Nyilatkozat rendelkezik.
Kérjük, hogy megrendelése előtt szíveskedjék figyelmesen végigolvasni a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket. A megrendeléssel ugyanis a Vállalkozás és a Fogyasztó között szerződés jön létre, melynek nyelve magyar, és melyre a magyar jog az irányadó. A szerződés nem minősül írásban kötött szerződésnek, az ily módon kötött szerződés iktatásra nem kerül, az utólag nem hozzáférhető. A szerződések tekintetében a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet, valamint az új Ptk. rendelkezései az irányadóak.
A 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet jelenleg hatályos szövege itt olvasható: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043
A Vállalkozás fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, módosítást eszközöljön a webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül, valamint annak lehetőségét is, hogy a webáruházat más Domain név alá helyezze át. A változtatás a kutsnake-hungary.hu weboldalon történt megjelenéstől lép hatályba.
A vállalkozás jogosult jelen ÁSZF-et a Fogyasztók tájékoztatása mellett egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően, a webáruház első használatával válnak hatályossá a Fogyasztóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.
1. A Vállalkozás adatai
Tulajdonos/Üzemeltető: 4WD Profi Shop Kft.
Székhely: 8782 Tilaj, Szabadság utca 31.
Telefonszám: +36/83-900-030
Telefonos ügyfélszolgálat elérhetőségének ideje: Hétfő-Péntek: 8:00-16:00
Honlap: kutsnake-hungary.hu
Elektronikus kapcsolattartás: info@kutsnake-hungary.hu
Adószám: 24218098-2-20
2. A szerződéskötést követő telefonos kapcsolattartásra és a fizetési eszköz használati díjára vonatkozó szabályok
A Vállalkozás biztosítja, hogy a vele kapcsolatba lépő Fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. E rendelkezés nem érinti az elektronikus hírközlési szolgáltató azon jogát, hogy a hívásokért díjat számítson fel.
A Vállalkozás az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült általa viselt költséget meghaladó díjat nem számít fel.
3. A webáruházban történő vásárlás
REGISZTRÁCIÓ
Az áruházunkban történő vásárláshoz KÖTELEZŐ REGISZTRÁLNI, a regisztráció előnye, hogy nem kell minden egyes vásárlásnál újra és újra megadni az adatokat, valamint elsőként kap értesítést akcióinkról.
Ha regisztrálni szeretne, akkor a “Regisztráció” menüpontra kattintva a megjelenő űrlapon meg kell adni személyes adatait. Egy e-mail címhez csak egy regisztráció végezhető el. A regisztráció elküldésekor rendszerünk a megadott e-mail címre egy üdvözlő levelet küld, amelyben a regisztrációval kapcsolatos információkról kap tájékoztatást.
HA MÁR REGISZTRÁLT VÁSÁRLÓNK, akkor vásárlás előtt, az oldal tetején található “Bejelentkezés” gombra kattintva a mezőkbe beírva e-mail címét és jelszavát, tud bejelentkezni. Ha elfelejtette jelszavát, akkor nyomja meg az “Elfelejtette jelszavát?” gombot, ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és a rendszer a regisztrált e-mail címre elküldi Önnek a jelszót.
Fenntartjuk a jogot arra, hogy véglegesen töröljük annak a regisztrációját, aki a megrendelt áru átvételét – annak kiszállításakor – jogosulatlanul megtagadja, vagy az általa megadott szállítási címen nem található.
1. BEVÁSÁRLÓKOSÁR
Miután kiválasztotta a megfelelő terméket, a “KOSÁRBA RAKOM” gomb megnyomásával rakhat be terméket a virtuális bevásárlókosarába. Amikor egy terméket berak a kosárba, akkor az automatikusan és folyamatosan mutatni fogja a fenti menüsorban a kosárban található termékek darabszámát. Ha a lap tetején, jobb oldalon elhelyezett narancssárga kosár ikonra kattint, akkor láthatja a kosárba helyezett termék(ek) árát, darabszámát és jellemzőit. Itt eldöntheti, hogy tovább vásárol-e a webáruházban a “Nyitólap” gombra kattintva, vagy folytatja a rendelés leadásának menetét.
A “BEVÁSÁRLÓKOSÁR” menüben ellenőrizheti a terméket, annak színét, méretét, mennyiségét, árát.
KOSÁR TARTALMÁNAK MÓDOSÍTÁSA:
- mennyiség megváltoztatása: a kosárban lévő termék mellett talál egy mezőt, amiben az éppen a kosárban lévő darabszám van, ha ezt szeretné módosítani, akkor egyszerűen a fel-le nyilakkal állítsa be a megfelelő számot
- termék eltávolítása: a kosár tartalmát a megnevezése melletti „x” gombbal tudja törölni
Amennyiben nem kíván több terméket vásárolni, válassza ki a szállítási módot, majd a lent látható “Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával a rendelés a következő fázisához jut.
2. SZÁLLÍTÁSI ÉS SZÁMLÁZÁSI CÍM
A következő lépésben adja meg a szállítási és számlázási adatokat. Alapértelmezettként be van állítva, hogy a szállítási és számlázási cím megegyezzen, amennyiben nem így van vegye ki a pipa jelet a „Szállítás másik címre?” felirat mellett és értelem szerűen töltse ki. A “*”-al megjelölt mezők kitöltése kötelező.
Az adatok kitöltése után adja meg a fizetés módját. Közvetlen banki átutalás esetén, díjbekérőt küldünk e-mailben, amiben mindent megtalál a fizetési feltételekről.
3. SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS
Szállítási mód kiválasztása a “Válasszon szállítási módot” menüpont alatt történik.
A megrendelt terméket kérheti házhoz szállítással, vagy átveheti személyesen telephelyünkön (8393, Szentgyörgyvár, Felsőmándpuszta 0120)
4. ÁTTEKINTÉS ÉS RENDELÉS KÜLDÉSE
A rendelés elküldése előtt még egyszer részletesen tekintse át a rendelt termékeket, azok paramétereit, a számlázási, szállítási címet. A megjegyzés rovatba megírhatja részünkre a rendeléssel, kiszállítással kapcsolatos egyéb fontos információkat. Ha egyetért a rendelés paramétereivel és a vásárlás feltételeit elolvasta és elfogadta, akkor a “Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával rendelését véglegesíti és elküldi munkatársainknak.
Az áruházban feltüntetett Forint árak minden esetben az ÁFA-val növelt bruttó árak.
VISSZAIGAZOLÁSOK
A rendelést követően az Ön által megadott e-mail címre automatikusan kapni fog egy rendelés visszaigazolást, melyben tájékoztatjuk a rendelés paramétereiről.
4. Fizetési feltételek
Tájékoztatjuk Kedves Vásárlóinkat, hogy megrendelésük leadása fizetési kötelezettséggel jár.
A jelen webáruházban feltüntetett Forint árak, minden esetben az ÁFA-val növelt bruttó árak.
A vásárlás során, miután a Fogyasztó jóváhagyta megrendelését, a kiállított megrendelőben részletezve, feltüntetésre kerülnek a megrendelt termékek és azok bruttó árai, a bruttó részösszeg és a bruttó végösszeg.
A vételár teljes kiegyenlítéséig a termék a Vállalkozás tulajdonát képezi. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis, bármely okból a Fogyasztó birtokában kerülne, úgy a Fogyasztó teljes körű felelősséggel tartozik a vállalkozás irányába a termékben bekövetkező károk tekintetében.
5. Szállítás és teljesítési határidő
A regisztráció, illetve a rendelés folyamata során történik a szállítási cím rögzítése, a Fogyasztó által. A Fogyasztónak lehetősége van a szállítási címtől eltérő számlázási cím rögzítésére.
Kérjük a Fogyasztókat, hogy pontosan töltsék ki a mezőket, a későbbi problémák elkerülése érdekében.
A Vállalkozás a megrendelt termékek kiszállításakor az Ön részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt számlát ad.
A fogyasztónak a megrendelt terméke(ek)et lehetősége van Magyarország egész területére házhoz szállítással történő átvételi móddal kérni. Ebben az esetben a megrendelt terméket a kiszállítást végző vállalat munkatársaitól veheti át.
Megrendelőnk adatait bizalmasan kezeljük. A rendelés és a csomag tartalmát nem fedjük fel harmadik fél előtt és adatait is csak a szükségesség érdekében a futár cég ismeri.
A fogyasztó fogyasztási kifogását az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
4WD Profi Shop Kft.
8782 Tilaj, Szabadság utca 31..
Telefon: +36/83-900-030
E-mail: 4wdprofishop@gmail.com
A kifogások előterjesztésének időtartama: Hétfő-Péntek: 8:00-16:00
A Fogyasztó jogvita esetén az alábbi rendelkezési módok közül választhat:
a.) Közvetlen egyeztetés a Vállalkozással személyesen, telefonon, vagy írásban.
A Fogyasztó a panaszát a jelen pontban írt elérhetőségeken választása szerint szóban, ezen belül is személyesen, vagy telefonon, vagy írásban teheti meg.
Szóbeli panasz beérkezése esetén az azonnali kivizsgálásra, illetve szükség szerint orvoslásra kerül, a vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint. Amennyiben a jogvita ezen úton nem rendeződik, úgy a Vállalkozás a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, amelynek egy példányát legkésőbb az eredménytelen szóbeli telefonos egyeztetés napjától számított 3 munkanapon belül megküld a Fogyasztónak az általa megadott címére, eredménytelen személyes egyeztetés esetén pedig annak napján adja át a Fogyasztónak.
Az írásban előterjesztett panaszt a Vállalkozás annak kézhezvételétől számított 30 napon belül kivizsgálja, illetve ugyanezen határidőn belül megválaszolja. A Vállalkozás köteles a panasz elutasítására vonatkozó álláspontját megindokolni.
A Vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet öt évig őrzi meg.
b.) Fogyasztóvédelmi Felügyelőség előtti eljárás megindítása
Amennyiben a jogvita az a.) pontban írtak szerint nem rendeződik, és a Fogyasztó szükségesnek látja, úgy a területileg illetékes Fogyasztóvédelmi Felügyelőség eljárását kezdeményezheti.
c.) Békéltető Testületi eljárás megindítása
Amennyiben a jogvita az a.) pontban írtak szerint nem rendeződik és a Fogyasztó szükségesnek látja, úgy a területileg illetékes Békéltető Testület eljárásának lefolytatását is kezdeményezheti. A Vállalkozás székhelye szerint illetékes Békéltető Testület:
Zala Megyei Békéltető Testület
8900, Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. (Kamarák háza)
Tel.: 92/550-513
Fax: 92/550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
d.) Bírósági igényérvényesítés
Amennyiben a felek jogvitája az előző pontban írtak szerint nem rendeződik, úgy a Fogyasztó kezdeményezheti a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság eljárását.
5. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog
A Fogyasztót a jelen pontban meghatározott határidőn belül indoklás nélküli elállási jog illeti meg.
A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát
- a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
- aa) a terméknek
- ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek
- ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
- ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételnek napjától;
- b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
Ezen rendelkezések nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát
- a) a jelen pontban hivatkozott nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy
- b) az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.
Az elállási, vagy felmondási jog gyakorlását határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó nyilatkozatát a Vállalkozás részére a jelen pontban meghatározott határidő lejárta előtt e-mail útján, vagy ajánlott postai küldeményként elküldi.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán ajánlott küldeményként, vagy elektronikus úton küldött levélben) a Vállalkozásnak a jelen ÁSZF-ben megjelölt címeire, amelyek az alábbiak:
4WD Profi Shop Kft.
8782 Tilaj, Szabadság utca 31.
Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is, amely az alábbi:
Elállási/felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogom/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:………………………………………………………………………………………………………………..
A fogyasztó(k) neve:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
A fogyasztó(k) címe:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)……………………………………………………………………………
Kelt:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni a fenti címre 14 napon belül.
A Vállalkozás a Fogyasztó elállási/felmondási nyilatkozata kézhezvételét legkésőbb annak kézhezvételétől számított 3 munkanapon belül visszaigazolja a Fogyasztó részére, olyan formában, amilyen formában az a Vállalkozáshoz megérkezett.
Ha a fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollévők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
A Vállalkozás a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által megadott számlaszámra téríti vissza. A Fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletkülönbséget.
Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Vállalkozás mindaddig visszatarthatja a fent meghatározott összeget, amíg a Fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ha a Fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Vállalkozásnak vagy a Vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt küldi.
A Fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli. A Vállalkozás az utánvéttel küldött csomagot nem köteles átvenni.
A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
A Fogyasztó elállási vagy felmondási joga gyakorlása esetén nem viseli az alábbi költségeket:
- a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítésének teljes vagy részleges költségeit, ha
- aa) a Vállalkozás a 45/2014 (II.26.) Korm.rend. 11.§ (1) bekezdésének i) vagy k) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, vagy
- ab) a fogyasztó nem kérte a 45/2014 (II.26.) Korm.rend. 13.§ és a 19. § szerint a szolgáltatás teljesítésének megkezdését
a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 20 § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt;
- b) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom szolgáltatásának teljes vagy részleges költségeit, ha
- ba) a Fogyasztó nem adta kifejezett, előzetes beleegyezését ahhoz, hogy a teljesítés a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt megkezdődjön,
- bb) a Fogyasztó a ba) pont szerinti beleegyezése megadásával egyidejűleg nem nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy beleegyezésével elveszíti a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 20. § -a szerinti jogát, vagy
- bc) a Vállalkozás elmulasztotta megadni a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 12 §(2) bekezdésében vagy a 18. §-ban előírt visszaigazolást.
A Fogyasztót az elállási, vagy felmondási joga gyakorlásával összefüggésben a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 23. § (3) bekezdésében, valamint 24-26. §-ban meghatározottakon felül további költség és egyéb kötelezettség nem terheli.
A Fogyasztó nem gyakorolhatja a jelen pont szerinti elállási, vagy felmondási jogát a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 29. §-ában meghatározott esetekben.
Az elállási jogról szóló tájékoztató hiányában jogosult a Fogyasztó 12 hónapig gyakorolni az elállási jogát, feltéve, hogy a Vállalkozás az elállás jogára vonatkozó tájékoztatót a Fogyasztó részére tartós adathordozón megadta. Ebben az esetben az elállásra nyitva álló határidő a tájékoztatás közlésétől számított 14. napon jár le.
Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
6. Tájékoztató a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Vállalkozás hibás teljesítése esetén a Vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön- választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van a kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzlet tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
3. Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a jótállás jogával?
Hibás termék esetén a Vállalkozás jótállásra köteles.
A Vállalkozás webáruházában található termékekre vonatkozó jótállási idő: 1 év.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Mikor mentesül a Vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A Vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
7. Letét/pénzügyi biztosíték
A Vállalkozás a Fogyasztóktól letétet, vagy egyéb pénzügyi biztosítékot nem kér.
8. Magatartási kódex
A Vállalkozás magatartási kódexnek nem vetette alá magát.
9. Megrendelés, megrendelés törlése, illetve a termék átvétele
A KutSnake webáruházban történt rendeléssel a Fogyasztó elfogadja jelen ÁSZF-et, és egyidejűleg kijelenti, hogy tisztában van a rendelés menetével. A vásárlás/rendelés menetéről a Fogyasztó részletes tájékoztatót és segítséget talál a Vásárlás menete menüpont alatt.
A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a Fogyasztó az ezen az oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Vállalkozás felelősséget nem vállal.
A Fogyasztó köteles a kiszállítás időpontjában az általa kézhez vett csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.
A megrendelést követően a Vállalkozás e-mailben haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül értesítést küld a Fogyasztónak a megrendelés elfogadásáról.
A Fogyasztó felelőssége gondoskodni arról, hogy a csomag átvételét biztosítsa.
Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb egy alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.
A KutSnake webáruházban leadott rendelés állapotáról a rendelést követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül e-mailben értesíti a rendszer a Fogyasztót. Rendelését a Fogyasztó mindaddig indoklás nélkül lemondhatja, amíg nem kapott értesítést a kiszállításról. Az e-mail tartalmazza a rendelés valamennyi részletét. Kérjük, a megrendelés teljesüléséig őrizze meg ezt az e-mailt. A KutSnake webáruházban leadott rendelésének törléséhez kérjük, vegye fel a webáruházzal a kapcsolatot minél előbb. Ezt megteheti közvetlenül a Kapcsolat menüpont alatt lévő e-mail küldés modulon, a info@kutsnake-hungary.hu címre küldött levélben. A levél tárgyába feltétlenül írja be a következőt: “rendelés lemondása”.
10. Egyéb rendelkezések
A Vállalkozás által üzemeltetett webáruházban való vásárlás feltételezi a Fogyasztó részéről az internet lehetőségeinek és korlátjainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és felmerülő hibákra.
A Vállalkozás nem felelős az alábbiakban írtak okán bekövetkező károk miatt:
- Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat elvesztése az internetes szolgáltatás hibájából,
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást,
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon,
- Bármely levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett – de főleg bármilyen adat elvesztése,
- Bármely szoftver nem megfelelő működése,
- Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy egyéb technikai hiba következményei.
A Vállalkozás nem felelős semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a webáruházon való csatlakozás miatt következett be.
A Fogyasztó felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.
A Fogyasztó felelős a webáruházhoz való kapcsolódásáért és a webáruházban való vásárlásért.
A Vállalkozás nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami tőle független , neki fel nem róható okból következett be.
A Vállalkozás peres eljárást kezdeményezhet bárki ellen, aki a kutsnake-hungary.hu honlap használata során csalást, vagy bármilyen más bűncselekményt követ el vagy annak elkövetését megkísérli.
A Vállalkozás nem vonható felelősségre semmilyen harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás vagy egyéb bűncselekmény miatt.
Abban az esetben, ha a Fogyasztó bármilyen formában megsérti az ÁSZF-ben írtakat, a Vállalkozás annak észlelését követően érvénytelennek nyilváníthatja a Fogyasztó regisztrációját.
A Fogyasztók személyes adatainak felhasználása az adatvédelmi jogszabályok hatályos rendelkezéseinek értelmében történik.
A Vállalkozás a Fogyasztók adatait a szerződés teljesítésére és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítás érdekében tárolja.
A Fogyasztó jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Vállalkozás a regisztráció során megadott e-mail címén a későbbiekben tájékoztassa őt esetleges akcióiról és újdonságairól.
TÁJÉKOZTATÁS – FÜGGŐ KÖZVETÍTŐ ÁLTAL
A PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁS KÖZVETÍTÉSÉT MEGELŐZŐEN
Cégnév: 4WD Profi Shop Kft.
Székhely:8782 Tilaj, Szabadság utca 31.
Levelezési cím: 8393, Szentgyörgyvár, Felsőmándpuszta, Hrsz. 0120.
Felügyeleti Hatóság: Magyar Nemzeti Bank
Felügyeleti hatóság honlapja: www.mnb.hu
Felügyeleti hatóság székhelye: 1013, Budapest, Krisztina krt. 39.
Társaságunk a Magyar Nemzeti Bank által a pénzügyi közvetítőkről vezetett nyilvántartásban szerepel. A nyilvántartás ellenőrizhető az MNB honlapján a https://alk.mnb.hu/bal_menu/piaci_szereplok/nyilvantartasok/penz_kozv_lekerdezo címen.
Tájékoztatjuk, hogy a függő közvetítő a Cofidis Magyarország Fióktelepe megbízásából, annak nevében és javára jár el, a megbízó érdekeit képviseli.
A pénzügyi szolgáltatási szerződés megkötéséért a függő közvetítő közvetítői díjazásban részesül, a közvetítői díj összege a tájékoztatás időpontjában nem ismert.
Társaságunk a jelzáloghitelhez vagy a fogyasztónak nyújtott ingatlanra vonatkozó pénzügyi lízinghez kapcsolódó – a hitel és pénzkölcsön, valamint pénzügyi lízing nyújtásától, továbbá a pénzügyi szolgáltatás közvetítésétől elkülönülő – személyre szabott ajánlások adása (hiteltanácsadás) szolgál- tatást nem nyújt.
Társaságunk a pénzügyi szolgáltatás közvetítéséért közvetítői díjat kizárólag a megbízótól fogadhat el.
A függő közvetítő a pénzügyi szolgáltatás közvetítését igénybe vevő fogyasztó számára más – pénzügyi szolgáltatás közvetítésének nem minősülő – szolgáltatása ellenértékeként
díjat nem számít fel / díjat számít fel.
Tájékoztatjuk, hogy a közvetítő tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban (személyesen vagy más által átadott irat útján, postai úton, telefaxon, elektronikus levélben) közölheti.
A panasz elutasítása esetén fogyasztó a Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény szerint a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. Pénzügyi Békéltető Testület eljárásának megindításának feltétele, hogy a kérelem benyújtását megelőzően a fogyasztó közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését vagy eredménytelenül méltányossági kérelemmel élt.
A tájékoztató egy példányát átvettem:
Kelt: …………………………………..
…………………………………………..
aláírás